Allereerst hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Daar zijn we trots op.
Bereikbaarheid en communicatie is voor ons een belangrijk onderdeel in het aan- of verkoopproces. Ondanks dat een 7 een prachtig cijfer is, zit er ruimte voor verbetering in ;-). Vandaar ook ons telefoontje.
Na het tekenen van de koopovereenkomst is er - afhankelijk van het afgesproken oplevermoment - even wat meer "stilte". Dit is vaak de periode dat de puntjes op de i worden gezet m.b.t. de hypotheek en worden er voorbereidingen getroffen voor de daadwerkelijke verhuizing. Gelukkig ontvangen onze klanten daarover van te voren per mail wat handige tips.
Rond de datum van de overdracht (welke in dit geval nog moet plaatsvinden) komen wij als makelaar weer in beeld. Een spannend en groots moment waar je als klant op ons mag en kunt rekenen! Zo nemen wij de ontvangen stukken van de notaris van te voren door en bespreken dit met onze aankoopklant. Daarna stemmen we met elkaar het moment af om je te begeleiden bij de inspectie van de woning. We controleren of alles er volgens afspraak uit ziet en noteren de diverse meterstanden. Alles in orde? Dan begeleiden we je bij de notaris voor het daadwerkelijk overdragen van het huis. En dan? Proosten (en ja, we zorgen ook voor de bubbels)!
In de tussenliggende periode zijn wij uiteraard bereikbaar voor vragen. Gaat het specifiek over notariële aangelegenheden (in jullie geval dus)? Dan verwijzen wij jullie inderdaad naar de plek waar deze kennis (meer) aanwezig is, in dit geval de notaris.
Het bovenstaande is intussen telefonisch met elkaar besproken om elke vorm van ruis weg te nemen. Het moment van overdracht staat voor de deur, dus we komen snel weer in de lucht!
Hartelijke groeten en tot gauw namens alle medewerkers van Kingma Makelaars!
Read full review
Close review