Kuub Makelaars Bevelanden NVM

Op zoek naar jouw nieuwe (t)huis!

Kuub Makelaars Bevelanden NVM

Beoordelingen gemiddelde

9,0

Het gemiddelde is gebaseerd op 36 beoordelingen in de laatste 24 maanden.
De makelaar nodigde afgelopen jaar 89% van de klanten uit voor het schrijven van een beoordeling.
Hoe komen deze beoordelingen tot stand? Lees meer.

Verkoop beoordelingen

Een funda gebruiker
Rooseveltlaan 62
10,0
Ik zou deze makelaar aanbevelen.
We zijn ontzettend goed geholpen bij de verkoop van ons woning in Goes. Makelaar heeft ons compleet ontzorgd en er voor ons de beste deal uit gesleept. Het contact verliep soepel, snel en erg prettig. Ik zou iedereen in Goes eo deze makelaar aanraden.
Deskundigheid
10
Lokale marktkennis
10
Prijs / kwaliteit
10
Service en begeleiding
10
Een funda gebruiker
Roofvogelstraat 51
8,0
Ik zou deze makelaar aanbevelen.
Contact verliep snel, efficiënt en gemoedelijk. Erg prettig dat ze zo flexibel zijn en snel kunnen schakelen.
Deskundigheid
8
Lokale marktkennis
8
Prijs / kwaliteit
8
Service en begeleiding
8
Een funda gebruiker
Valckeslotlaan 87
6,0
Ik zou deze makelaar niet aanbevelen.
Jammer dat ik zo weinig op de hoogte gesteld werd. Na bezichtigingen moest ik steeds zelf vragen hoe het was geweest. Ik zou op de hoogte gebracht worden als er een bod binnen was, kreeg dit pas 2 dagen later te horen. Had liever meer contact gehad over het traject, moest nu steeds zelf vragen hoe het was.
Deskundigheid
5
Lokale marktkennis
8
Prijs / kwaliteit
7
Service en begeleiding
4
Reactie van Kuub Makelaars Bevelanden NVM
Dank je wel voor het delen van je feedback, en het spijt me te horen dat je ervaring minder positief was dan gehoopt. We streven ernaar om onze klanten goed op de hoogte te houden en het spijt me dat we hierin niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Ik heb gezien dat we op dezelfde dag van de bezichtigingen direct verslag hebben uitgebracht en dat de woning ook binnen zeer korte tijd is verkocht. We zouden graag eens met je van gedachten wisselen waar in het traject je het gebrek aan communicatie hebt ervaren. We leren graag zodat toekomstige klanten een betere ervaring hebben. We waarderen je openheid en nemen dit serieus. Als er nog andere zaken zijn waar je over wilt praten of als je verdere vragen hebt, staan we altijd open voor een gesprek. We willen graag leren en groeien van elke ervaring, en jouw feedback is daarbij waardevol. Nogmaals, bedankt dat je de moeite hebt genomen om je ervaring te delen, en we hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om je beter van dienst te zijn