Stegenga Makelaars

Plaatselijke kennis en de juiste contacten

Beoordelingen gemiddelde

9,2

Het gemiddelde is gebaseerd op 34 beoordelingen in de laatste 24 maanden.
De makelaar nodigde afgelopen jaar 83% van de klanten uit voor het schrijven van een beoordeling.
Hoe komen deze beoordelingen tot stand? Lees meer.

Verkoop beoordelingen

Een funda gebruiker
Zilverstreek 3
7,5
Ik zou deze makelaar aanbevelen.
Deze beoordeling is vooral gebaseerd op gevoel en een enkel daadwerkelijk feit. Ik denk dat de makelaar goed op de hoogte is van de markt. Het intakegesprek bij ons thuis gaf ons een goed gevoel over de wijze waarop hij te werk zou gaan. Enthousiast en pragmatisch. Ons huis was na het allereerste klantenbezoek direct verkocht, dus we zijn gewoon blij. Ik kan onmogelijk zeggen dat dit vooral de verdienste van de makelaar was, maar ongetwijfeld heeft hij ook bij de kopers een goede indruk achtergelaten. Vanwege de zomerperiode, opereerde het kantoor met minimale bezetting en daar mag wat mij betreft nog wel even goed naar gekeken worden. Het moet namelijk niet zo zijn dat daardoor de service verslechterd wordt bij de verdere afwikkeling. Er was een moment dat ik dat gevoel wel kreeg. Alles bij elkaar genomen zijn we tevreden. Bedankt, Stegenga
Deskundigheid
8
Lokale marktkennis
8
Prijs / kwaliteit
7
Service en begeleiding
7
Een funda gebruiker
De Valk 11
10,0
Ik zou deze makelaar aanbevelen.
Het contact en proces van verkoop verliep heel snel en soepel. Altijd snel in reactie als ik vragen had. Ik ben heel tevreden. Ik zou deze makelaar seker aanbevelen in de regio Harlingen.
Deskundigheid
10
Lokale marktkennis
10
Prijs / kwaliteit
10
Service en begeleiding
10
Dhr. Marco van der Heide
Kotterstraat 4
9,0
Ik zou deze makelaar aanbevelen.
Contact met de makelaar was top! We werden van begin tot einde verkoop goed op de hoogte gehouden. Een huis verkopen is een spannende tijd, maar het team van Stegenga stelt je gerust met hun ervaring en deskundigheid! Bedankt!!
Deskundigheid
9
Lokale marktkennis
9
Prijs / kwaliteit
9
Service en begeleiding
9