De Keizer makelaars Houten

Als jij verliefd wordt, blijven wij nuchter!

De Keizer makelaars Houten

Beoordelingen gemiddelde

9,2

Het gemiddelde is gebaseerd op 68 beoordelingen in de laatste 24 maanden.
De makelaar nodigde afgelopen jaar 95% van de klanten uit voor het schrijven van een beoordeling.
Hoe komen deze beoordelingen tot stand? Lees meer.

Verkoop beoordelingen

Een funda gebruiker
Standerdmolen 8 a111
10,0
Ik zou deze makelaar aanbevelen.
Geweldige en goede begeleiding, wat nodig was omdat ik in het buitenland was tijdens de verkoop. Ze nemen alle zorg uit handen en komen gemaakte afspraken na!
Deskundigheid
10
Lokale marktkennis
10
Prijs / kwaliteit
10
Service en begeleiding
10
Een funda gebruiker
Bramengaarde 13
8,3
Ik zou deze makelaar aanbevelen.
Zeer prettig en behulpzaam. Ze denken goed mee. Informeren en communiceren duidelijk en nemen je elke stap van het verkoopproces mee
Deskundigheid
8
Lokale marktkennis
8
Prijs / kwaliteit
8
Service en begeleiding
9
Een funda gebruiker
Randhoeve 223 204
9,3
Ik zou deze makelaar aanbevelen.
Een zeer positieve ervaring tijdens het gehele verkoopproces van onze woning en een verkoopresultaat naar volle tevredenheid door de deskundige en enthousiaste inzet van Anne Marie van Bentum en Roos Smaling. Helaas wel een paar foutjes in het backofficeprocess bij het opstellen van de verkoopbrochure, de eindfactuur en de afspraak bij de notaris. Na melding werden die wel vlot en op plezierige wijze opgelost.
Deskundigheid
10
Lokale marktkennis
10
Prijs / kwaliteit
9
Service en begeleiding
8
Een funda gebruiker
Stadhoudersland 39
6,5
Ik zou deze makelaar niet aanbevelen.
De start van de het traject was uitstekend. Daarna werkte de gehaaste aanpak en minimale en slordige begeleiding voor ons minder. De makelaar had zich goed voorbereid en een eerste schatting gemaakt van de verkoopprijs. Ook het beginstuk van opdracht was goed. De styliste was nuttig, de fotograaf vriedelijk en deskundig. Helaas was de verdere procesbegeleiding van de makelaar onder de verwachting. Voorbeelden: - de makelaar nam geen initiatief om de voorpagina foto die ook zij slecht vond te laten verbeteren. dat hebben we zelf opgelost. - de makelaar deed geen eindcontrole voorafgaand op de plaatsing van de advertentie op funda. Bij de tekst in move hadden we er al op gewezen dat de layout van de tekst niet goed was (zinnen op verkeerde plekken afgebroken), maar toch ging die tekst naar funda. - het secretariaat opende een Whatsapp groep. Toen we vragen stelden over die tekst in whatapp groep, kwam er geen reactie. Het bleek dat vinkjes in de groep waren uitgezet, zodat we ook niet konden zien of onze berichten gezien waren. Dat vonden we heel vervelend op een cruciaal moment. - uitleg over de precieze gang van zaken rond de biedingen kwam niet van de makelaar, dus hebben we dat zelf gevraagd aan het secretariaat. - er werden zonder overleg andere data doorgevooerd voor de bezichtingsdagen (vrijdag en maandag in plaats van de afgesproken donderdag en vrijdag) - de aanpak was zeer sterk gericht op het zo snel mogelijk afhandelen van het hele verkooptraject, omdat anders ' de aandacht naar meer recente huizen zou gaan'. Al snel bleek dat geen enkele geinteresseerde op de oorspronkelijk geplande bezichtingsdagen kon komen. Een bezichtiger die de week daarna kwam, gaf aan dat het hen allemaal te snel ging. Uiteindelijk zijn er slechts 7 bezichtingen geweest (6 op maandag middag, 1 op de dinsdagmiddag) en is er slechts 1 bod uitgebracht (vraagprijs). Dit was totaal niet wat we hadden verwacht voor ons courante 2-onder-1 kap huis met een vraagprijs precies op de taxatiewaarde, in de huidige huizenmarkt.
Deskundigheid
8
Lokale marktkennis
9
Prijs / kwaliteit
5
Service en begeleiding
4