Geachte mevrouw Kouer,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen. Het spijt me zeer te horen dat mijn opmerkingen tijdens het verkoopproces als kwetsend of bevooroordeeld zijn ervaren. Dit is absoluut niet mijn bedoeling geweest. Bij het informeren over potentiële kopers geef ik soms achtergrondinformatie, zoals hun woonplaats of afkomst, om u een volledig beeld te geven. Ik begrijp nu echter dat dit verkeerd kan worden opgevat, en ik betreur dat dit bij u het geval was.
Ik wil u verzekeren dat ik alle klanten en kopers gelijkwaardig behandel en geen vooroordelen heb jegens mensen van een andere afkomst of achtergrond. Uw feedback heeft me echter doen inzien dat het belangrijk is om extra aandacht te besteden aan hoe mijn woorden overkomen. Daarom zal ik in de toekomst mijn benadering aanpassen om te zorgen dat gesprekken altijd objectief en zonder enige vooringenomenheid worden gevoerd.
Nogmaals dank voor uw waardevolle feedback, en ik hoop dat u ondanks deze ervaring tevreden bent met het uiteindelijke verkoopproces.
Met vriendelijke groet,
Arno Leunis
Lees volledige beoordeling
Sluit beoordeling