Geachte heer Heunks,
Dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling te schrijven. U zult begrijpen dat ik teleurgesteld ben over hetgeen u schrijft. Niet omdat ik van u onvoldoendes en kritiek krijg. Daar kan ik als professional mee omgaan. Wel omdat ik niet eerder van u enig signaal van ontevredenheid heb ontvangen. Sterker nog, u heeft mij vorige week per e-mail nog bedankt (ik citeer) voor de prettige omgang tijdens het verkoopproces en voor het meedenken.
Ik kan mij dan ook niet aan de indruk onttrekken dat deze negatieve beoordeling is gevoed door het afwijzen van uw ongepaste verzoek tot halvering van de nota. Ik heb u wel degelijk een uitleg over mijn vergoeding en de kostenopbouw gegeven. Een vergoeding die voor aanvang in een door u getekende opdracht is vastgelegd.
Wat er slordig is aan mijn dienstverlening is mij volstrekt onduidelijk. Sterker nog, ik heb u ondermeer geholpen bij het invullen van allerlei formulieren en waar nodig heb ik u met verschillende partijen in contact gebracht ten einde het dossier compleet te krijgen.
Wat u met ondersteuning in bange dagen bedoelt snap ik niet. Bij het afscheid heb ik u een hand gegeven, bedankt en veel plezier in de nieuwe woning toegewenst. Wat had u nog meer willen horen?
Op welke 23 jaar ervaring doelt u precies? Het zal niet over mijn kennis en kunde in de makelaardij gaan. Ik doe dit werk namelijk al ruim 27 jaar.
Ik vind het spijtig dat u dit podium kiest. Het had u gesierd als u mij hier persoonlijk over gebeld had. Desalniettemin wens ik u nogmaals samen met uw partner het beste toe en veel woongeluk in het nieuwe huis.
Met vriendelijke groet,
Mark Renkema
Lees volledige beoordeling
Sluit beoordeling