Als een klantbeoordeling terecht is dan is het terecht, maar nu staan hier zoveel onjuistheden in waar wij het niet mee eens zijn en waar wij ons niet in herkennen.
1. Het klopt dat het te koop bord is neergezet in de woning, maar de makelaar had op dat moment geen tire-rep bij zich, het was de bedoeling om deze bij een volgende bezichtiging mee te nemen en het bord op te hangen, er stonden meer afspraken in die week gepland.
U had het bord ook niet zelf weg hoeven te halen na verkoop, want wij hadden deze bij de eindinspectie verwijderd.
2. U vergeet dat (het een rare markt is) en op het moment dat wij de woning in verkoop kregen, kwamen er nog 2 woningen te koop in het complex. Daarnaast had u aangegeven dat u zelf haast had om te verkopen, omdat u een huurwoning had geaccepteerd.
3. Toen wij biedingen hadden ontvangen, zijn wij nog doorgegaan met bezichtigen. Met het resultaat dat wij biedingen boven de vraagprijs kregen. Daarbij heeft u zelf de keuze gemaakt om het niet aan de hoogste bieder te verkopen, omdat deze een ontbindende voorwaarde had. Uiteindelijk heeft u het deze koper gegund en is de woning boven de vraagprijs verkocht.
4. Met betrekking tot het slot van de kelder, er was een technisch mankement aan het slot, waardoor als je de deur op slot deed deze niet in de sponning viel. Nadat u ons hierover geïnformeerd had, is dit niet meer voorgekomen.
5. Het is onjuist dat er geen contact geweest is na de verkoop, want vanuit ons kantoor zijn er met u afspraken gemaakt over de oplevering en over de ter overname roerende goederen. Onze medewerkers hebben ook verschillende keren telefonisch contact gehad met u.
6. Op de dag van oplevering was u er niet bij. We hebben na de inspectie een app gestuurd met de meterstanden. Daarin u ook gefeliciteerd en bedankt voor de klandizie.
Lees volledige beoordeling
Sluit beoordeling