Wat zijn de behoeften van makelaars anno 2024?Wat zijn de belangrijkste uitdagingen van makelaars, nu en straks? En hoe kan funda hierbij helpen? Dit kwam er uit ons onderzoek.Lees meer
Achter de schermen bij Customer Support: het drukst bellende team van fundaOntdek de mensen achter funda’s Customer Support en hoe zij makelaars dagelijks ondersteunen en adviseren.Kijk achter de schermen
Consumenten zijn blij met onze verbeterde zoekfunctionaliteitHet afgelopen half jaar hebben we veel in onze zoekfunctionaliteit geïnvesteerd.Dit hebben we gedaan
Monument te koop? Laat het zien tijdens Open MonumentendagVoor verkopers van een monument een kans op meer bezichtigingen en potentiële kopers.Lees meer
Nieuwe Barometer geeft inzicht in hoe consumenten hun makelaar selecterenHoe zoeken kopers en verkopers naar een makelaar en op basis waarvan maken ze hun definitieve keuze?Krijg inzicht
Vragen aan de makelaar via InstagramMakelaar en NVM-bestuurslid Anneke Haak gaf antwoord op veelgestelde vragen van funda’s Instagramvolgers.Lees meer
Nieuw: e-learnings voor makelaarsMet de nieuwe Marketing fundamentals verbreed je op een leuke en snelle manier je kennis over marketing.Lees er meer over
Consumenten leren zoeken met de campagne ‘Leer zoeken als een pro’Funda lanceerde een socialmediacampagne voor de consument: ‘Leer zoeken als een pro’. Onderdeel van de tips is het uitlichten van de rol van de makelaar.Lees er meer over
Vergelijk je objectprestaties in de nieuwe BarometerIn de nieuwe Barometer vind je interessante inzichten over starters en hun woonwensen, waar je als makelaar op in kunt spelen.Lees er meer over