Bouw mee met feedback en ideeën

Jouw feedback is belangrijk

Elke dag werken we aan het verbeteren van funda en funda desk. Van oplossingen voor bugs tot volledig nieuwe producten. Jouw feedback is hierbij van groot belang. Alleen samen met jou als makelaar lukt het om funda succesvol te maken en te houden.

Feedback geven: zo werkt het

Je hebt een suggestie of ziet iets wat niet goed werkt. Dan horen we dat graag. Maar hoe gaat dat in zijn werk? Wanneer maken we werk van feedback? En wanneer juist niet? In deze video leggen we het uit.

Feedback geven in 4 stappen

  1. Feedback geven
    Vertel ons wat je graag anders ziet op funda of in funda desk.

    Geef je feedback door >

  2. Funda toetst jouw feedback
    We bekijken in hoeverre jouw suggestie bijdraagt aan onze missie: de grootste stap in iemands leven zorgelozer maken. Daarna toetsen we in welke mate jouw feedback een grote groep makelaars of consumenten iets oplevert en of jouw verzoek uitvoerbaar is binnen een aanvaardbare termijn.

  3. Aan de slag
    Als jouw feedback positief scoort op bovenstaande punten, dan is de kans groot dat we met jouw verzoek aan de slag gaan. Of er al mee bezig zijn. Je hoort het van ons.

  4. Niet aan de slag
    Het kan ook zijn dat jouw verzoek op dat moment niet binnen de huidige doelstellingen of planning past, dan hoor je dit natuurlijk ook van ons.