Van jouw kantoor een sterk merk maken?

Doe de Kantoorkaraktertest

Ontdek jouw kantoorkarakter in 3 minuten

Met de kantoorkaraktertest kom je erachter wat jouw kantoor uniek maakt en hoe je dit gebruikt om je kantoor een gezicht te geven. Gebruik dit in je voordeel om je zo te onderscheiden van je concurrenten en potentiële klanten aan te spreken die echt bij je kantoor passen.

Na de test...

  • Weet je door een archetype wat jouw kantoor uniek maakt

  • Krijg je praktische tips over hoe je dit in communicatie toepast

  • Heb je meer handvatten om je kantoorpagina met Kantoorprofiel Pro in te richten

Hoe werkt de Kantoorkaraktertest?

In de test kies je kenmerken die het beste passen bij jouw kantoor en jouw klanten. Op basis van die keuzes wordt er een basis archetype van jouw kantoor te weten. De verschillende archetypes uit de theorie van ontwikkelings- psycholoog Carl Jung geven richting aan waar jouw merk voor staat én hoe je jouw kantoor onderscheidt. Met het archetype op zak kun je meer gerichte keuzes maken over wat je met jouw kantoor wil uitstralen.

Doe de test

Aan de slag met jouw archetype

Met extra foto’s, video en een eigen kantoorkleur is het nieuwe Kantoorprofiel Pro dé pagina waar jij je kantoor een gezicht kunt geven. Ontdek nu meer voordelen en activeer het in funda desk.

Meer over Kantoorprofiel Pro >

Activeer in funda desk

Vragen over de Kantoorkaraktertest?

Een van onze accountmanagers helpt je graag verder. Neem contact op via onderstaand formulier.

Paulien StapelAccountmanager

Meer over dit onderwerp