Kijken, klikken, kopen

Geef je doelgroep het laatste zetje om actie te nemen

Meer conversie op je campagne

Wil je campagne voeren met conversie als hoofddoel? Dan draait alles om de oproep tot actie. Vaak is het dan slimmer om je campagne niet breed uit te zetten, maar juist specifiek te targeten. Dankzij ons scala aan targetingmogelijkheden zorgen we dat je campagne bij je meest vatbare doelgroep terechtkomt. Met als resultaat: relevante views en clicks.  

  • Haak in op het meest relevante moment in de customer journey

  • Ga voor een hoge CTR met de inzet van native advertentieposities

  • Vergroot de kans op conversie met onze targetingmogelijkheden

Dáárom kiezen voor funda

20+targetingmogelijkheden, van tuin en energielabel tot vraagprijs
+2%actie-intentie gemiddeld bij
een campagne op funda
0,2-0,7%gemiddelde CTR bij een campagne op funda

Eén doel, twee smaken

Samen aan de slag in 4 stappen

We maken graag kennis om te zien wat we voor je campagne kunnen betekenen. Gaan we samenwerken? Dan kun je deze aanpak van ons verwachten.

Image - Header - Blokje - Doel en strategie

Doel en strategie bepalen

Samen kiezen we een aanpak en strategie die past bij je campagnedoel.


Image - Header - Blokje - Doelgroep afbakenen

Doelgroep afbakenen 

Breed zichtbaar zijn of juist bij een specifieke doelgroep? We adviseren je graag over onze targetingmogelijkheden.

Image - Header - Blokje - Plan maken

Plan maken

Wanneer en waar is je campagne straks te zien op funda? We maken een concreet plan dat past bij je budget.


Image - Header - Blokje - Meten en bijsturen

Uitvoeren,
meten, bijsturen 

We monitoren je campagne en sturen bij voor maximaal resultaat. Én we meten de daadwerkelijke impact op je brand metrics.

Alles over adverteren op funda