Wanneer kies je voor funda Compleet?

- 2 minuten leestijd

Kwalitatieve leads voor je object én voor je kantoor

Merk je dat je object weinig kwalitatieve leads oplevert? Zet dan in op funda Compleet. Daarmee geef je zoekers meer informatie en dus een completer beeld van een woning. Zo weten zij beter waar ze aan toe zijn als ze contact met je opnemen. Ook interessant: met funda Compleet worden objecten 59% vaker gevonden.

Met funda Compleet kun je je leads al op voorhand kwalificeren. Dat heeft alles te maken met de informatie die je verschaft. Die is met funda Compleet namelijk, de naam zegt het al, compleet.

Beter geïnformeerde zoekers

Naast een uitgebreide omschrijving, een overzicht van kenmerken, een onbeperkt aantal foto’s en informatie over locatie en buurt, kun je ook een plattegrond, 360° foto’s, een 3D scan en een video toevoegen aan de objectpagina. Hiermee krijgt de zoeker een compleet beeld van de woning en weet hij of zij dus al grotendeels waar hij aan toe is als hij contact met je opneemt. En hoe beter deze leads, hoe groter de kans dat een bezichtiging ook de beste koper oplevert.

Bijkomend voordeel: hoe completer je een woning presenteert op funda, hoe hoger deze verschijnt in de resultatenlijst als zoekers sorteren op relevantie. Een object wordt 59% vaker gevonden wanneer deze compleet wordt gepresenteerd. Je genereert dus automatisch een groter bereik.

Kantoorbekendheid

Funda Compleet is ook een handig middel om je kantoor meer zichtbaarheid te geven. Als je standaard funda Compleet inzet, zal je eigen kantoornaam vaker voorbijkomen; je objecten staan dan immers hoger in de lijst. Zo zien naast potentiële kopers óók potentiële verkopers je vaker voorbijkomen. Een win-winsituatie dus: je verkoper is blij met de goede manier waarop je zijn/haar woning presenteert en jijzelf bouwt snel een reputatie op als de makelaar die weet hoe een goede woningpresentatie eruit hoort te zien.

Leads op funda

Om erachter te komen hoeveel bereik je object heeft en hoeveel leads hieruit voortvloeien, ga je naar je objectdetailpagina in de funda desk. Gebruik vervolgens de meest recente funda Barometer om je eigen prestaties te vergelijken met de gemiddelde prestaties van objecten in je regio.

De funda funnel helpt je vervolgens om te analyseren waar je goed op scoort en waar iets minder. Deze trechtervorm laat zien hoe een grote groep funda-bezoekers (je bereik) zich uitkristalliseert naar serieus geïnteresseerden en vervolgens potentiële klanten (leads). Bekijk eens waar in de funnel mensen afvallen en waar je dus leads kwijtraakt. Zie je bijvoorbeeld dat je object wel voldoende aandacht krijgt, maar te weinig kwalitatieve leads oplevert? Dan kun je daar verandering in brengen met funda Compleet.

Funda Product
Zorg dat verkopers u weten te vinden

Funda Compleet zorgt aantoonbaar voor meer zichtbaarheid van uw kantoor. Dat vertaalt zich uiteindelijk door naar meer nieuwe verkoopopdrachten.

Vertel me meer >

Hulp nodig bij het instellen van funda Compleet?

Bekijk veelgestelde vragen