Wanneer kies je voor funda Compleet?

2 minuten leestijd

Kwalitatieve leads voor je object én voor je kantoor

Merk je dat je object weinig kwalitatieve leads oplevert? Zorg dan dat je zoekers meer informatie en een completer beeld van een woning geeft op funda. Zo weten zij beter waar ze aan toe zijn als ze contact met je opnemen voor een bezichtiging. Met funda Compleet kan je meer media toevoegen aan je objectpresentatie.

Daardoor kun je je leads al op voorhand kwalificeren. Dat heeft alles te maken met de informatie die je online verschaft. Die is met funda Compleet namelijk, de naam zegt het al, compleet. Kopers die anders pas tijdens een bezichtiging merken dat het huis niet is wat ze zoeken, doen dat nu al op funda. Dat bespaart je een hoop tijd en nutteloze bezichtigingen.

Lees ook: 'Waarom 360° foto’s serieuze zoekers aantrekken'

Beter geïnformeerde zoekers

Naast een uitgebreide omschrijving, een overzicht van kenmerken, een onbeperkt aantal foto’s en informatie over locatie en buurt, kun je ook een plattegrond, 360° foto’s, een 3D-scan en een video toevoegen aan de objectpagina. Hiermee krijgt de zoeker een compleet beeld van de woning en weet hij of zij dus al grotendeels waar hij aan toe is als hij contact met je opneemt. En hoe beter deze leads, hoe groter de kans dat een bezichtiging ook de beste koper oplevert.

Bijkomend voordeel: hoe completer je een woning presenteert op funda, hoe hoger deze verschijnt in de resultatenlijst als zoekers sorteren op relevantie. Een object wordt daardoor vaker gevonden wanneer deze compleet wordt gepresenteerd. Je genereert dus automatisch een groter bereik.

Funda Product
Met funda Premium combineer je de voordelen van Blikvanger en funda Compleet

Jouw object valt meer op en komt, samen met je kantoornaam, hoger in de resultatenlijst vanaf het belangrijke eerste piekmoment.

Vertel me meer

Kantoorbekendheid

Funda Compleet is ook een handig middel om je kantoor meer zichtbaarheid te geven. Als je standaard funda Compleet inzet, zal je eigen kantoornaam vaker voorbijkomen; je objecten staan dan immers hoger in de lijst. Zo zien naast potentiële kopers óók potentiële verkopers je vaker voorbijkomen. Een win-winsituatie dus: je verkoper is blij met de goede manier waarop je zijn/haar woning presenteert en jijzelf bouwt snel een reputatie op als de makelaar die weet hoe een goede woningpresentatie eruit hoort te zien.

Leads op funda

Om erachter te komen hoeveel bereik je object heeft en hoeveel leads hieruit voortvloeien, ga je naar funda desk. Gebruik vervolgens de funda Barometer om de statistieken van je object te vergelijken met de gemiddelde prestaties van vergelijkbare objecten in de regio.

Data & inzichten
Hoe scoort jouw object ten opzichte van vergelijkbare objecten in de regio?

Met de funda Barometer krijg je op basis van landelijke en regionale data inzicht in je objectprestaties.

Naar de Barometer

De objectstatistieken helpen je vervolgens om te analyseren waar je goed op scoort en waar iets minder. Bekijk eens op welk moment in de zoektocht mensen afvallen. Zie je bijvoorbeeld dat je object wel voldoende aandacht krijgt, maar te weinig kwalitatieve leads oplevert? Dan kun je daar verandering in brengen met funda Compleet.