Wanneer kies je voor Blikvanger?
- 2 minuten leestijdMeer interesse voor je object
Met Blikvanger kun je een object beter laten opvallen. Een mooi middel als te weinig huizenzoekers vanuit de resultatenlijst doorklikken naar de pagina van je object. Door een unieke eigenschap van je object uit te lichten, vang je letterlijk de blik van bezoekers. En omdat je logo bij de Blikvanger staat, valt ook je kantoor beter op!
De objectstatistieken in de funda desk, op je objectdetailpagina, laten zien hoe je object presteert. Merk je dat de groep zoekers wel heel veel kleiner wordt in de stap van gevonden naar bekeken? Dan kan Blikvanger een interessant product zijn. Hiermee valt je object namelijk meer op in de resultatenlijst van huizenzoekers.
Benieuwd naar de Blikvanger-tips van accountmanager Joost Korse? Bekijk de video!
Val meer op in de resultatenlijst
Hoe? Heel simpel: het object vangt letterlijk de blik van de bezoeker. Door een blauw kleurtje, door meer ruimte in de resultatenlijst, door meer en grotere foto’s én door een plek waar je als makelaar een unieke eigenschap van je object kunt uitlichten. Iets wat niet direct zichtbaar is op foto’s, maar waarvan je weet dat het zoekers trekt. Bijvoorbeeld een zwembad, of een gunstige ligging om de hoek bij een basisschool of winkelcentrum.
De funda funnel geeft je meer inzicht in de drie fases die potentiële klanten doorlopen
Je object wordt dus niet hoger geplaatst in de resultaten, maar de presentatie triggert serieus geïnteresseerden om te klikken op de objectpagina. Bovendien staat je logo bij de Blikvanger, wat bijdraagt aan de naamsbekendheid van je kantoor. Twee vliegen in een klap dus!
Vergelijk je prestaties
Om erachter te komen of je object goed presteert, kun je je eigen objectstatistieken in de funda desk naast de meest recente funda Barometer leggen. Daarin zie je wat het gemiddelde bereik, de interesse (het aantal keer dat een object wordt bekeken) en contact (aantal leads) is van objecten in je regio. Dit zijn de drie fases die bezoekers op funda doorlopen voor zij een potentiële klant van je worden. Met Blikvanger zorg je ervoor dat meer mensen van de eerste stap, het bereik, terechtkomen in de volgende stap: interesse.
Meer interesse voor je object?
Woningen met Blikvanger worden 33% vaker aangeklikt.